Enhorabuena !!

Posted on 13:54, under

Berto clavó 50 minutos de humor fresco y faltón.

Hoy he visto que sólo lo vio un 5% de los espectadores que estaban viendo la tele, esto por un lado es malo, porque preocuparía la futurabilidad del programa, pero por el lado contrario es muy positivo, porque demuestra que se hizo humor inteligente y que la calidad del programa es buena... es triste, pero en este pais hemos llegado al momento de valorar que no te vea nadie porque eso demuestra que estas haciendo algo que nadie quiere ver, algo bueno e inteligente, por tanto.


| edit post

5 Reply to "Enhorabuena !!"

  • Modgi on 16 de marzo de 2009, 18:09

    Ep, jugava el Barça, no ho oblidem.

     

    Josep on 17 de marzo de 2009, 8:47

    DISCREPE

    Si ofereixes qualitat, la majoria l'accepta.
    Per exemple, per compromisos que tenia el diumenge a la nit, jo no vaig vore el programa de Berto.

    Sort del youtube!

     

    M@Nu on 17 de marzo de 2009, 11:15

    sino que li pregunten a aida ... 20% de share...

    o la reposicio de "volver" ¿? un 20 % més ...

     

    Pare Bukkàkez on 17 de marzo de 2009, 17:23

    Jo el vaig veure tot i em va semblar fantàstic, igual que em sembla quasi sempre fantàstica la seva Bertovisión de BFN.
    Ara, he llegit algunes crítiques que quasi el deixen per terra. No sé què esperava la gent.

    Per mi pot seguir per aquest camí i nivell que el veuré cada diumenge que pugui, i pensaré que és del poc aprofitable de la televisió d'avui dia.

     

    M@Nu on 17 de marzo de 2009, 21:26

    les critiques estan parlant de un humor massa grotesc i faltò, collons ja era hora en aquest pais !!!

    esperem que no s´amedrante i continue donant canya... per a mi un bon programa, i bons gags, es notava un guió bo i coherent, no com el saturday night live que la setmana passada ja van repetir un gag del primer programa... a cuatro cal una revisio de guionistes, tan dificil es trobar-ne uns de bons ??